Wednesday, February 20, 2013

Just Smile :)

Assalamualaikum...

sihat ke semua? hikhik..nothing much yang nak kite share hari nie..
ok lah..kita start dengan diri kita..so far alhamdulillah sihat..masih bernafas seperti biasa..tp mood makan kali nie mcm gelojoh sikit lah..nak datang bulan kot..hikhik..

anyway, point for post hari nie adalah berkaitan dgn seseorang..yes i admit dia sgt memberi kesan dalam hidup nie..he's my ex boyfriend..entah lah..kekadang sumpah seranah je aku tgk mamat nie..tp bila tangkap mood jiwang tu, kemain rindu..

haritu, awek dia ade text ckp dah clash lah ape lah..mengadu mcm2..seriously xlah happy, just mcm terkejut..kate SAYANG SANGAT! tup tup tup..search search dapat tahu mamat nie dok kua dating dengan minah lain..tetiba hantu sawan mana hasut aku dok mengamuk..padehal, lantak lah dia life dia kan dengan sesiape pon..yang buat marahnya sebab tak mengaku..haishhh...sekarang udah berbaik balik dgn awek dia tu..

motif sekarang : korang tak payah nak mengadu kat aku ape2 ye..serious korang kasi aku sakit lah..ok enough..so, guys! sorry..hari ni emo sgt..marah betei aku..hikhik.take care semua  :) xoxo

No comments:

Post a Comment